marți, 25 octombrie 2016

60 ani dulci precum siropul YO



                      ,, Varsta este copilul infiat al timpului''
             
         Oricat ne-am dori, timpul nu sta pe loc, nu te intreaba daca esti pregatit pentru inaintarea in varsta, pentru schimbari, pentru nimic. 
      Claritatea gandirii se dezvolta pe masura ce avansezi in varsta, capeti experienta si incepi sa ai alte perspective, sa intelegi magia vietii. 
     La 10 ani imi doream sa fiu mare,atat de mare precum bunica, sa nu mai fie nevoie sa merg la scoala, sa stau acasa toata ziua, sa imi petrec timpul dupa bunul meu plac. La 15 ani visam cu ochii deschisi ca orice adolescent. Traiam clipa si nu imi pasa prea mult de viitor, oricum anii trec foarte iute,nu avea sens sa inteleg firul vietii. La 20 deja ma gandeam  sa termin facultatea cu brio, ma gandeam cum sa fac sa imi schimb jobul, sa am o cariera de succes, sa am permis auto.
     Azi, la 27 proaspat impliniti de o luna,  am deja o lista cu ce mi-am propus sa fac, cu obiectivele pe care vreau sa le ating pana la varsta de 60 ani.  Nu vreau sa traiesc chinuit avansarea in varsta, vreau sa fac lucrurile cele mai nebunesti , imposibile si neobisnuite pentru orice varsta. Am invatat sa rad oricat de sarcastica ar parea viata uneori. Este un fel de terapie pentru mine, sa trec prin lume, cu zambetul mereu pe fata. 
     Pana la 60 ani mi-am propus impreuna cu prietenul meu sa ne fim putin anormali,  sa facem tot ceea ce pentru unii pare imposibil.
1. In primul rand ne dorim sa devenim antreprenori, sa avem un start-up.  Vreau sa devin la un moment dat o femeie de afaceri si sa incerc sa schimb ceva.
2.Mi-as dori sa fac o calatorie in spatiu cu prietenul meu si sa ma ceara acolo in casatorie. Ar fi cea mai inedita si unica experienta.
3.Am sa sponsorizez infiintarea un azil de batrani si/sau un orfelinat de copii. Daca viata a fost cruda si nefavorabila cu persoane care nu se pot ajuta singure, putem incerca sa le aducem un zambet pe chip si sa le oferim o sansa la un trai mai bun. 
4.Sunt pasionata de sport, pe langa benefiicile pe care le are  din punct de vedere al sanatatii, te ajuta sa iti pastrezi corpul ferm. La 60 ani ma vad fiind o tanara rebela intr-un corp matur. Am sa incerc toate sporturile care iti cresc adrenalina: saritul cu parasuta, parapanta si am sa si invat sa inot pana atunci.
5. La 60 ani nu mai ma vad in Romania, ci intr-o frumoasa casuta pe malul unei plaje din Miami, jucandu-ma cu nepotii mei si o sa savuram impreuna niste fresh-uri reci ,gustoase si delicioasele siropuri de fructe Yo


      Acestia implinesc varsta de 60 ani si le urez multi ani dulci inainte si sa ne incante papilele gustative in continuare. Siropurile YO sunt produse in Austria, intr-o fabrica ultra-moderna. Ca urmare a zeci de ani de experienta si a nivelului ridicat de competenta in productia de sirop, atins in timp, YO are azi cele mai bune retete. Si asta este ca o garantie a gustului unic de fructe, chiar si in noile variante de Siropuri de fructe YO.
      Sunt sigura ca au avut o evolutie frumoasa si cu multe experiente asa cum o sa am si eu in viitor.  
     Imi doresc ca toti cei care au ajuns la acest prag, sa isi fi atins toate obiectivele fiindca au in fata o noua viata, fara griji. In timp ce unele persoane privesc acest prag ca pe o batranete trista si depresiva, eu il privesc ca pe un nou inceput. Nu as mai avea unde sa imi doresc sa urc, sa avansez fiindca as avea deja o cariera stabilita si pregatita pentru pensionare, copiii vor fi deja mari asadar nu mi-ar ramane decat sa imi ofer timp si posibilitatea de a ma plimba, a vizita cat mai multe tari impreuna cu sotul meu si sa avem o batranete dulce si linistita. 

     

5 comentarii:

  1. Intereseante obiectivele tale. Si eu mi-as dori multe pana la 60 de ani. Vai, doamne cat mai este.. Astept sa degust siropurile de la YO. Vineri. m.au anuntat ca am castigat 6 sticle, acum vedem cand o sa le primesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac dorintele tale mai ales cea in care vei sta pe plaja in Miami jucandu-te cu nepotii atunci cand vei avea 60 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase dorinte ,sa dea Dumnezeu sa se indeplineasca .

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat aceste produse si am fost incantata de ele.le as achizitiona si altadata

    RăspundețiȘtergere